Tuesday, July 16, 2013

Mislim na tebe sms poruke

 Da li znas?
Da li zanas sta mislim, sta osecam, sta selim?
Mislim na tebe, osecam tvoje prisustvo i zelim te...mnogo.

Umoran sam, moram se pokrenuti, moram pokrenuti svoj um...
Ti si ukrala moje srce, pogodila si moje srce strelom ljubavi...sada mi nedostajes.

Srce moje neprestano treperi i obuzeto je zeljom da te samo jednom vidim.
Najdrazi moj, nedostajes mi.
Voljecu te zauvek...

Ukrala si moje srce, koje je postalo veoma ranjivo...

Zelim da osetim uzdahe na mojim grudima, voljena zeno jedina.
Stojih u mojim mislima kao blagi povjetarac trepereci ljubavnu pesmu, onu posmu nasih zajednickih lutanja po nepreglednim ravnima nasih dusa...ljubavi moja, nikada te necu zaboraviti.

Vecnost je u nasoj ljubavi, najdrazi...na bih mogla da zamislim dan bez tvoga pogleda, bez tvoga dodira, bez tvojih rajskih poljubaca.




No comments:

Post a Comment

Popular Posts