Thursday, July 18, 2013

Najboljoj prijateljici za rodjendan

Ti si moja najbolja prijateljica, u dobru i zlu delimo sva dobra i nedace. Ponosna sam sto imam tako divnu prijateljicu. Srecan ti rodjendan najdraza!

Ima li ista sjajnije na ovom svetu od jedne takve prijateljice??? Pitam se i znam odgovor. Ti si nesto najsvetlije sto se desilo u mom zivotu. Bicemo zajedno dok nas smrt ne rastavi. Neka ti je srecan tvoj rodjendan, jedina moja prijateljice. Nebravazidjena ljubavi moja!

Tvoje svetlo lici bdi nad mojom senkom...srecno i srecan rodjendan!

Puno srece u buducnosti zeli ti tvoja prijateljica s posla (s fakulteta, iz skole, iz penzionerskog doma itd.)

Pusa! Srecan rodjendan!

Za dugo sjecanje i uspomenu od najbolje prijateljice (ime).

Srecno ti bilo doveka i zasvagda...srecan rodjendan!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts