Tuesday, December 24, 2013

Ljubavne poruke za Novu godinu

Zaboravi tugu, muke i boli, setis se onog koji te voli! Srećna Nova godina!

Zaboravi tugu, muke i boli, seti se one koja te voli! Srećna Nova godina, mladiću moj!

Sve najbolje, puno sreće i uspeha želim ti u narednoj godini i  neka ti se ostvare sve želje i fantazije duše tvoje!

Noći su hladne, tigla je zima,
neko te noćas u snovima ima!
Šaljem ti bezbroj toplih poljubaca, ljubavi moja jedina i neprevaziđena!
Srećna Nova!

Ljubavno-novogodišnja lirika

Kad pomislim na te,
leptirići lete, u stomaku mom.
Seti se mene, kad budeš daleko,
od oka mog.

Noćas, kad se kazaljke poklope,
znaj, da sam tu kraj tebe.

Prošlo je mnogo, moj dragi spava,
dok, čekam u noći, klonu mi glava!

Eh, draga,
za tobom tužim, dok se nad gradom,
kovitlac novogodišnji sprema.
Moje je srce setno,
jer tebe, kraj mene nema!

Bez obzira na sve, ja sam veoma vesela u skladu sa ovom novogodišnjom atmosferom i zato ti poručujem, zasvagda, da mog uvek bez tebe. I zato, pronađi svoju sreću u narednoj godini, tu je negde!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts