Wednesday, January 29, 2014

Romantične ljubavne poruke

Ako ste zaljubljeni, a nemate ideju kako to da pokažete voljenoj osobi. Onda ste na pravom mestu. Izdvojili smo niz ljubavnih poruka koje vam mogu pomoći da iskažete svoja osećanja.

Možda ćeš nekada voleti drugu devojku, ali nijedna neće biti kao ja, jer ti nikada neće pružiti potpunu sreću i ljubavni užitak. Znaj da te večno volim i da će tako biti sve dok je sveta.

Dozvoli da večno snim na usnama tvojim, da te neprestano volim i da snivam o večnoj sreći. Ljubav koju osećam neprestano tišti moje srce. Najdraži/a volim te i voleću te večno.

Volim te jasno i to mogu reći glasno! Volim te u sutonu tihom, volim te u svitanje rano!

Moje srce pripada tebi, moja duša odiše ljubavnim snom. Draga/i ti si večno u mojim mislima i nikad te neću zaboraviti.

Kako su lepi snovi ljubavi, sreća što večno sja, kako je jutro zorom orošeno, tako i moja večna ljubav bdi nad tvojim uzglavljem zaspalim!

Noći si besane bez tebe, dani su setni i tužni. Čekam da ugrije jutarnje sunce koje će me buditi u tvom naručju. Volim te!











No comments:

Post a Comment

Popular Posts