Wednesday, January 29, 2014

Sms poruke - zaljubljeni

Koliko te volim, kao što reka voli nebo. Kao su dani moji tužni, kad nisi tu. Ostani zauvek tu kraj mene i učini me srećnom, ljubavi neprevaziđena.

Dan za danom prolazi, a moja ljubav raste u nedogled. Sreća je tako velika, tako snažna i čila, a ti si oduvek moja najveća ljubav bila.

Sećanja tonu u zaborav, zaboravih tvoje ime i lice tvoje, ali onaj osećaj, što vene u meni, zaboraviti nikad neću ja, ljubavi moja najdraža. 

Kako je teško osećanje večnog bola, što tišti moje srce tužno, kako je ljubav jedno beskrajno more sreće i bola istovremeno.

Dođi mi u snove, vilo, senko moga srca pregolema. Dođi još jednom u toj besanoj noći bola i češnje što skrajnut osetih ja!

Noći se setne i tužne, ali sreća se rađa u prolećno jutro, kao kad kap rose padne na srce otrovano moje. Ljubim te u snoviđenju pustoši setne i snene.

Kao je bilo ono divno popodne kad ostasmo sami ti i ja. Kad ugledah grudi tvoje bele što se sevnuše u strasti uzavreloj. Od toga dana moje srce je tvoje, prelepa vilo moja. Volim te!!!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts