Thursday, January 9, 2014

Srećna Srpska/pravoslavna nova godina - sms

Seti se predivnog mirisa ruža, uz sveće i zvuke lagane mozike, kada smo oboje bili goli. Srećna nova godina, najdraži/a.

Puno radosti, sreće i veselja i neka ti se ostvari svaka tvoja želja, da ti osmeh nikad ne napusti lice, tebi želim najdraža ružice. Srećna Srpska nova godina!

Odbrojavam sate i stalno mislim na te, na tebe ljubavi moja, srećna ti godina tvoja!

Neka ti se u novoj godini (srpskoj) ostvare sve lepe želje i snovi, a one ružne želje i snovi neka te napuste zajedno sa starom godino i na taj način odu u nepovrat. Ti zaslužuješ sve najbolje jer si moja sreća i moja najdragocenija ljubav, jedina moja/jedini moj... Srećna i berićetna nova godina... pusa.

Kako je lepo što si tu, tu pored mene, kako svojom ljubavlju i toplinom odagnavaš sumorne misli i uveseljavaš me svojom toplinom i svojom razdraganom dušom, dušom koja je puna ljubavi prema celom svetu. Jer ti si jedinstvena i neponovljiva..zato ti čestitam Novu godinu u ovim hladnim januarskim danima i željno čekam tvoje pismo. Primi beskrajan izraz moje savršene ljubavi najdraža moja/moj.

Misli samo kad ćeš mi doći, 
u srcu poruku skrivam,
ljubavi moja, srećna ti godina nova!




No comments:

Post a Comment

Popular Posts