Thursday, January 9, 2014

Srpska nova godina - čestitke i SMS poruke

Želim ti da se puno raduješ, smeješ i veseliš, želim da ti se ostvare sve želje i da ti osmeh nikad ne napusti lice i to nisu sve želje tvoje najbolje drugarice, jer sve one ne mogu da stanu na listu, zato neka ti je sretna Nova pravoslavna godina!

Ne obaziri se na tugu koja te okružuje, potrudi se da što više voliš druge i ne dopusti da ti snove neko ruši, nego ih sve u ovoj godini ostvari. Srećno!

U sat kad kazaljke se sklope, stojim pred vratima i odbrojavam misli moje, a mislim na tebe i želim ti mnogo sreće, zdravlja i ljubavi, nojdraži moj! Neka ti je srećna naredna godina!

Mnogo sreće i lepih snova, nek ti donese godina nova!

Dok poruku čitaš ovu, čekajući i godinu novu, moje ti srce šalje želje neka traje to veselje! Srećna Srpska nova godina.

U novoj godini želim ti mnogo seksa, zato mi se javi, ljubavi moja...

SEKSI NOVOGODIŠNJE PORUKE

Додајте натпис

No comments:

Post a Comment

Popular Posts