Tuesday, February 11, 2014

Valentinovo - sms cestitka za Dan zaljubljenih

Najveći izbor čestitki i sms poruka za Valentinovo, potpuno besplatno, sve na jednom mestu...

Kako bih volela da si tu kraj mene, da mi ulepšaš dan, a i noć što pada. Žudim za tvojim toplim zagrljajem, ljubavi moja. Neka ti je srećan dan zaljubljenih.

Kreni prema meni i dodirni me toplim dahom usana tvojih, dodini me i tiho zapevaj pesmu ljubav koja se večno čuje u mislima mojim. Dragi/a tu sam kraj tebe iako smo veoma daleko... Srećno Valentinovo!

Kad suza zablista u tvom oku, znaću da snivaš jednu divnu ljubavnu poemu koja se uzdiže noćas nad gradom punim ljubavi, sreće i radosti večne!

Kako teško protiču sati dok nisi u mome zagrljaju, kao moja topla ruka čezne za tvojim usnama. Zato poslušaj cvrkut lasta koje će uskoro doći i doneti našu zajedničku sreću! Srećan dan zaljubljenih!

Moje telo u beskraju usnulog neba drhti pred pomisli na poljupce kojima ćeš razveseliti moje uzavrele misli!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts